Sv: Har dere midlertidige løsninger hjemme, som har blitt "permanente"?
Opprinnelig lagt inn av Esme, her.
Men da må du jo fikse det selv, og så får han gjøre noe som du ikke liker. Easypeasy.
Ja det ender alltid med det. Jeg fikser det meste selv og er fornøyd med det. Men så er det de gangene han selv sier han skal fikse, ikke tenk på dette du frue, dette fikser jeg lett som en plett, jeg lover.
Så går det en liten faen i meg og så lar jeg det ligge i påvente. Jeg burde jo ha lært for lenge siden, jeg er jo idiot. 
Han er som han er, snill som dagen er lang, men absolutt ingen handyman og sjansen for at han en dag glemmer seg selv et sted er rimelig stor.
Jeg krangler ikke rundt det, bare nevner det på faen innimellom, som: har du snart tenkt å fikse den lista eller? Du lovte å fikse den for x antall år siden.
Så får han så dårlig samvittighet, hele han krymper seg, og dagen etter er det glemt igjen. Og sånn morer Nin seg, og er barnslig.
Dette er vel det nærmeste vi kommer krangling, det piffer liksom opp hverdagen litt.
Skal vedde på at han gjør det på faen han og. I alle fall litt, han er ikke fullt så slem som meg.