Vis enkelt innlegg
Gammel 04-02-11, 23:29   #677
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Planleggingsdag i bhg, ansatte fri?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg kan med sikkerhet at jeg IKKE jobber så mye som 60 t pr uke, det tror jeg aldri jeg har gjort. Tar man på seg verv av diverse slag får man jo enten/og nedslag i undervisning og/eller betalt for det?

Ja, men som oftest bruker man gjerne mer tid enn man får nedslag for, har jeg inntrykk av? 2 timer nedsatt for å være spes.ped.koordinator, f.eks., når du har møter i minst to timer hver uke. En time for å være tillitsvalgt dekker bare den tiden det er medbestemmelsesmøte og ikke resten av arbeidet. 1 time nedsatt for skolebibliotek dekker den tiden det tar å rydde i hyllene, men ikke mer. Noen slike funksjoner utløser heldigvis også funksjonstillegg i lønn, men jeg har inntrykk av at det er litt opp til hver enkelt skole?

Jeg jobber forresten heller ikke 60 timer i uka. Kanskje rundt regnet 45? Litt mer i foreldresamtaleperioden, litt mindre i perioder der jeg prioriterer hus og heim (rett før jul, f.eks) .Altså slett ikke hundrevis av ekstra timer ila året.

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv   Svar med sitat