Vis enkelt innlegg
Gammel 09-02-11, 03:05   #65
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Urovekkende info om HPV-vaksinen

Takk for linken til den forrige tråden, den hadde jeg oversett og det er ikke forferdelig lenge til husets storesøster er 12.

Skal lese mer når det nærmer seg, men inntil videre veier den reduserte risikoen for kreft sterkere enn "sovepute" -argumentet, som man kan bestemme over selv hvorvidt skal være en faktor.

Men, såklart, siden til Venhild er jo så godt underbygget at jeg nok må vurdere den. Hm. Av de mange tusen jentene som har fått vaksinen har altså 11 blitt dårlige i løpet av noen måneder etter at de fikk vaksinen. Det gir vel ikke akkurat noen grunn til å tro det er noen sammenheng. Jeg kjenner flere som har blitt syke i løpet av et halvt år etter at de har spist sylteagurk for første gang, uten a jeg mistenker urent trav fra sylteagurkmafiaen for det. Tvert i mot, hvis dette er alle som har blitt syke de siste ti årene virker dette som en usedvanlig trygg vaksine som kan beskytte mot en alvorlig sykdom.

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.

Sist redigert av Ulvefar : 10-02-11 kl 09:18.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat