Vis enkelt innlegg
Gammel 09-02-11, 12:13   #1
Venhild
Nybegynner

Medlem siden: Feb 2011
Venhild bør skjerpe seg
Standard

Sv: Urovekkende info om HPV-vaksinen

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Jaha, men informasjonen om at disse 11 jentene er friske og at det de hadde av sykdom ikke kan knyttes til vaksinen gjør ikke inntrykk på deg? Du vet at absolutt alt som kan rapporteres inn må rapporteres inn uten at det er en endelig konklusjon på at det faktisk er linket til en vaksine/legemiddel etc? Har du sjekket hva som er rapportert inn av bivirkningen av vanlig Paracet?

Det som gjør størst inntrykk på meg, er at jeg her møter så mange foreldre som er mer opptatt av å fjåse og fjase enn av å sette seg skikkelig inn i denne saken som i værstefall kan ødelegge livet og helsen til deres døtre. I beste fall kan vaksinen antas å være årsaken til at din datter ikke har fått livmorhalskreft i løpet av de neste 30 årene. Men å være sikre på at vaksinen er årsaken til at man ikke fikk kreft kan vel vanskelig la seg bevise?

At man blir syk på en eller annen mer eller mindre alvorlig måte rett etter vaksinasjon derimot, sier mer enn FHIs standardsvar "det er ikke grunnlag for å tro at dette var forårsaket av vaksinen jenta fikk bare timer før dødsfallet" osv....

Jeg hevder ikke å sitte med den hele og fulle sannheten her, jeg synes bare at dette er alvorlig nok til å diskutere på en voksen og fattet måte. Men jeg forstår at jeg er kommet til feil sted, her er lite seriøsitet og ansvarsfølelse å spore

Venhild.

Venhild er ikke aktiv   Svar med sitat