Vis enkelt innlegg
Gammel 10-02-11, 16:45   #3
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mobbing på arbeidsplassen en myte?

Jeg tenker vel at på alle de stedene jeg har jobbet har jeg truffet mennesker som er fint i stand til å mobbe andre, og gjør det hvis noen ikke er sterke nok til å slå tilbake. Og tenker at såpass må folk tåle. Jeg har også hatt en sjef som til stadighet fikk sine ansatte til å løpe gråtende ut fra lageret over bagatellmessige ting som han måtte lage bråk for. Et par av disse måtte en tur innom psykiatrien før de fant seg nye arbeidsplasser der de fungerte utmerket.

Kort sagt, så tror jeg at det er mange bedritne folk der ute som alltid vil prøve å trykke seg selv oppover ved å sparke andre nedover. Man må helst være ressurssterk i arbeidslivet som alle andre steder.

Godt at jeg er laget slik at jeg blir iskald, overlegen og sarkastisk om noen forsøker slikt på meg.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat