Vis enkelt innlegg
Gammel 28-02-07, 11:31   #18
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Planleggingsdag i bhg?

Det hadde vært uaktuelt for meg å IKKE ta ut Sneipen i ferie sammen med oss, men jeg skulle ønske det hadde vært mer fleksibelt. Jeg har altså samme type barnehage som Polyanna med obligatorisk vinter- og høstferie, stengt samtidig som skolen i julen (sist i 2 uker) og påsken, samt hele juli. Jeg har dermed ingen mulighet til å være hjemme alle dager han ikke kan gå i barnehagen, da må vi enten ta ut ferie hver for oss eller få hjelp av besteforeldre. Samt at det nærmest umuliggjør å ta ut sommerferie på annet tidspunkt enn juli.

Jeg skjønner ikke hva skoleforeldre gjør.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat