Vis enkelt innlegg
Gammel 12-02-11, 21:03   #18
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva må skrus ned ved salg av bolig?

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

(For 15-årige jentunger er det egentlig ikke flaks, men synd).

Hvitevarene mine kan ev. kjøper få så mye de vil for meg. Sjansen er ganske stor for at intet overlever de neste 3 årene.

Bokhyller, Teo, hvor står det at slikt skal stå igjen? Gjelder det vanlige seksjoner og reoler også?

Det står ikke i listen, men megleren sa at det var vanlig praksis at ting som er fastmontert skal følge boligen, om ikke annet er avtalt på forhånd. Vi har en slik bokhylle som vist under, og megleren mente at vi burde presisere i salgsoppgaven at den ikke var inkludert, siden den udiskutabelt er fastmontert. Løse hyller var ikke noe problem.

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg har egentlig ikke forstått det sånn at vaskemaskin og trommel skal følge med, står det noe sted?

Det står i listen over, som er den "offisielle" fra juli 2010:

Sitat:

8. HVITEVARER som er i boligen eller fritidsboligen ved visning.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat