Vis enkelt innlegg
Gammel 13-02-11, 21:01   #3
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Hage] Akeleie

De er veldig, veldig enkle å få til og min erfaring er at de sprer seg som ugress.
Der jeg bodde før (5mål tomt, masse blomster, herlig gammelt hvitt hus ) hadde jeg så mye at jeg luket dem masse hvert år, ga bort masse planter til dem som ville ha og allikevel hadde jeg ikke sjans til å få kontroll på dem. Jeg hadde både blå, hvite, rosa, og flerfargede som vokste vilt. Også klarte jeg ikke å dy meg og kjøpte noen doble og i kule farger og sånt i tillegg. Selv om jeg altså hadde en million fra før
Kortversjonen: kjøp, sett i bakken, ferdig. De trenger hverken vann, næring, sol eller kjærlighet for å trives.
De bruker vel hvertfall ett år fra frøplante til de blomstrer så hvis du sår dem i år blomstrer de ikke før om 1 år. (hvis jeg husker riktig, skal sjekke).
Kanskje du kjenner noen som kan gi deg noen?

(Hvis det er noen litt lengre unna: vask av papir (og evt. snegleegg! NB!) og pakk roten i ørlitt vått papir, ha en pose rundt det våte papiret og tape godt rundt stilken så det er tett. Putt i en melkekartong og send i posten :btdt: )

Jeg hadde sånne, i mørkelilla og i hvitt

Sist redigert av m^2 : 13-02-11 kl 21:08.
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat