Vis enkelt innlegg
Gammel 13-02-11, 21:08   #6
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kirkeasyl, hva synes dere om det?

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Men jeg mener likevel det er stor forskjell på kirkerommet som sådann, og feks arbeidskirkens speiderrom, garderobe og grovkjøkken.

På den andre siden blir det jo helt umulig hvis de er tvunget til å oppholde seg i selve kirkerommet for å føle seg trygge. Kirkeasyl er vel ille nok i seg selv, spesielt for barn, om de ikke skal måtte oppholde seg inne i selve kirkerommet til enhver tid.

Men det er vanskelig. Det var jo en periode hvor kirkeasyl var mye brukt har jeg inntrykk av, jeg vet ikke om det er like vanlig nå? Det kan ikke være noen god løsning for noen. Heller ikke for de menneskene som da plutselig får ansvaret for å sørge for at disse menneskene har det rimelig greit. Spesielt hvis det er barn involvert eller det er så mange at det blir en stor økonomisk belastning.