Vis enkelt innlegg
Gammel 28-02-07, 14:57   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kosttilskudd er farlig

Jeg tenkte denne kom til å dukke opp ja. Jeg synes hele greia er tragisk, og helt sikkert sponset av et eller annet legemiddelfirma, som vanlig. Man skal ikke være for kritisk, men gang på gang har det kommet frem at de vitaminene og mineralene som brukes er syntetiske (jeg er svært skeptisk til syntetiske tilskudd!), og de bruker feks. A-, E-, og C-vitaminer i en pille (syntetisk, selvsagt) og kaller det "multivitamin", selv om det er vist at feks. SYNTETISK betakaroten har en helt annen og dårligere effekt enn organisk betakaroten.

Jeg tror denne undersøkelsen er i noenlunde samme gate som den media kalte for "null effekt av vitaminpiller" som dukket opp sommeren 2002, og her kan dere lese et godt motsvar til denne tragiske undersøkelsen:

http://www.helseportalen.no/arkiv/ne...sp?showID=1568

Les tilsvaret av Frede Damsgaard.

Jeg har mailet linken i hovedinnlegget til Dag Viljen Polezsynski og venter spent på svar. Uansett om folk liker ham eller ikke så har han enorme kunnskaper om kosttilskudd, så jeg er nysgjerrig på hvilke fakta han kommer med til denne undersøkelsen.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat