Tråd: Vaskehjelp
Vis enkelt innlegg
Gammel 16-02-11, 09:27   #5
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vaskehjelp

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Hun shiner kåken. Jeg rydder, tar av sengetøy og henger ut til lufting før hun kommer også kommer hun og tryller så huset blir nydelig. Hun elsker å pynte og dandere så kosebamser og pyntegreier er stadig stylet litt ekstra. Jeg betaler 350 per gang, hun er her en gang i uka og bruker 2,5 timer ca.

Det var ikke ille pris da. Høres fantastisk ut.

Min lurte på om hun kunne ta 120kr timen, og ut i fra hva dere forteller så høres det ut som en god pris..
tenkte hun kunne støvsuge, tørke støv(lister, vinduskarmer tv ect.) legge på sengene vaske gulv og vaske bad. Tenkte annenhver uke er greit. Jeg syns det blir for dyrt hver uke.. eller hva syns dere?
tenker meg hun kommer til å bruke en 2-3 timer. (80kvm,)
Jeg bør altså rydde på forhånd så det er klart for henne?

jeg gjøre noe hvis hun skal jobbe hvitt eller er det noe som hun fikser selv og jeg bare betaler?

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat