Vis enkelt innlegg
Gammel 20-02-11, 02:23   #8
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er det flere katter der ute som elsker støvsugern?

Min apporterer! Men det er stort sett bare hårstrikker som gjelder, til gjengjeld kan vi holde på i evigheter. Å leke gjemsel er også gøy Hun åpner dører, men lukker dem ikke, skuffer er hun ikke interessert i. Da vi hadde hustelefon vippet hun av røret når den ringte. Og hun foretrekker å drikke vann av glass.

Hun er en Hellig Birma, og jeg er tydeligvis i ferd med å bli gal kattedame. Det at katter lukker skuffer og dører har jeg aldri hørt om før. Morsomt!

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat