Vis enkelt innlegg
Gammel 20-02-11, 10:01   #662
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinen

Fantastisk bra innlegg, Katta!

Og hva Pesten velger å gjøre når det kommer til å la være å vaksinere sine barn, er meg ravende likegyldig - det er en risiko som får gå på hennes kappe. At Pesten så går ut og forteller "hele verden" at hun gjør dette på grun av MMR-utløst autisme, syns jeg er verre, da dette kan bidra til å spre frykt, som igjen på sikt kan bidra til mindre gruppeinmmunitet pga færre vaksinerte barn, og også bidra til å gi foreldre dårlig samvittighet som de muligens også slet med fra før, da de har lett med lys og lykte etter årsaken til hvorfor nettopp deres barn ble funksjonshemmet. "Jeg bare visste det måtte være min skyld." :BTDT: