Vis enkelt innlegg
Gammel 20-02-11, 10:24   #670
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinen

Opprinnelig lagt inn av Pesten, her.

DE HAR DELT DEN OPP. Dette er visst vanskelig å få til om dagen men de klarte det for 5 år siden de familiene som jeg vet om.

Jeg forstår ikke hvorfor man ønsker å dele den opp. Hvorfor mener du det å dele opp vaksinen skal hjelpe for noe som helst, Pesten?

MMR-vaksinen er en felles vaksine som gir beskyttelse mot meslinger, kusma og røde hunder. Såvidt jeg vet, er forskning som er gjort på denne vaksinen, gjort på at barnet blir vaksinert mot alle tre sykdommene samtidig. Følgelig aner man ikke hvordan et barn vil reagere på å få disse tre vaksinene hver for seg. Det har man forsket lite på.

Jeg antar at fordelen man ser for seg, er at kroppen da kun trenger å hanskes med én vaksine av gangen? Jeg har ikke hørt noe om at det at kroppen jobber med å opparbeide seg antistoffer mot mer enn ett virus av gangen skal føre til autisme. Er det noen som har hørt slikt? For jeg forstår virkelig ikke hvilken fordel det ellers skal være å gi tre vaksiner istedenfor én?

Og hvis man mener at det er de andre medfølgende tingene (det som ligger i vaksinevæsken i tillegg til syke/svekkede/døde virus) i vaksinen som fører til autisme, så må jo det være galematias å gi dette tre ganger istedenfor én?

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat