Vis enkelt innlegg
Gammel 20-02-11, 11:24   #3
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: [Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinen

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg synes det er litt lumpent å komme med tomatsuppe og omgangssyke nå.

Pesten sitter med virkelig vonde erfaringer. Jeg er også sterkt tvilende til konklusjonen om at vaksinen har utløst autisme, men at man kan tro dette og er vettskremt fra vaksine når man opplever dette på eget barn er noe jeg ikke vil fjase vekk.

----

Men altså. Jeg synes det er OK å fjase vekk konspirasjonsteoretikere, men Pesten er ingen konspirasjonsteoretiker. Hun er ei mor som har en vond opplevelse og det kan godt møtes på en finere måte enn vi møter konspirasjonsteorier og menn som utgir seg for å være bekymrede mødre.

Signerer dette.
Men jeg tror at MMR kan utløse både autisme og autoimmune sykdommer i enkelte tilfeller - sjelden, men mulig. Det samme tror jeg kraftige infeksjoner, f.eks kyssesyken, kan utløse. Jeg er ikke skråsikker på noe som helst, men jeg skjønner godt at Pesten skeptisk til MMR etter dette.

Jeg er sjeleglad for at vi har vaksiner, men det må være greit å få flere syn på vaksineprogrammet! Kritisk bør man kunne få lov til å være, enten det er i forhold til det ene eller det andre synspunktet.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat