Sv: Kyst til kyst i USA - tips og vink!
Opprinnelig lagt inn av ORG, her.
Gjerne for meg. Det er ikke min tur, og vil man (i mine øyne) drive selvplaging under påskuddet ikke trygt nok, så skal ikke jeg legge meg mer borti det. Jeg har gitt et råd basert på erfaringer med begge deler, men det er aldri, aldri en rådgiver som skal velge.
Vi kjoerte MANGE mil paa en uke i sommer; NYC - Atlantic City - Philadelphia - Washington - Baltimore - NYC, i en GMC. Det gikk straalende. Vi hadde DVD-spiller bak i bilen og masser av plass. Barna koste seg og klaget aldri!!
Vi har tidligere tenkt at bobil matte vaere helt perfekt, men flere har fraraadet oss dette - aller mest fordi det er veldig fort gjort aa bli frastjaalet verdisaker og/eller brutalt ranet. Du maa jo ha med deg alt alltid, en bobil er vanskelig aa parkere i sentrum av byer og du maa vaere veldig noeye med hvor du stopper for aa sove - og det kan fort bli et mareritt i seg selv aa skulle lete og finne disse stedene hele tiden. Nei takk!
Men i utgangspunktet er jeg dog enig i at det maatte vaere ideelt aa kunne kjoere bobil paa en slik tur.
Sist redigert av Bomull : 20-02-11 kl 21:20.
|