Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-11, 18:52   #5
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Et spørsmål om lykke

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Komplisert spørsmål med komplisert svar, selvfølgelig, men jeg tror det henger sammen med forventninger. Vi har langt større muligheter til å nå opp og fram i dag enn det man hadde i gamle dager, og da følger forventningene etter. I dag kan så og si alle gjennomføre høyere utdanning, som gir yrker med høyere status, høyere lønn og økt forbruk. Velferdsbiten av livet vårt er i stor grad dekket bare ved å være født i Norge, så vi kan konsentrere oss om å profesjonalisere oss selv i stedet.

Jeg er med rajraj her, dette var det første jeg tenkte på. Vi har alle muligheter i dag, og derfor har vi fått det for oss at vi må forfølge dem og gjøre noe ut av dem også.