Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-11, 20:07   #4
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det bare meg eller..... Hund og barn.

Å, dette er slike ting som virkelig kan tenne lunta i meg. Jeg har en golden retriever, snill som dagen er lang, men det VET JO IKKE FREMMEDE!!! (Jada .. )
Jeg blir så oppgitt. Min golden veier 35kg er kraftig og det er ikke så lenge siden jeg klarte å få bort hopping fra han. Så når man da har foreldre som lar barna sine storme bort til en fremmed hund, som i vårt tilfelle blir kjempeglad for litt oppmerksomhet, hopper opp på det vesle mennesket med full firsprang. Og hvordan ender det? Sinte foreldre, gråtende unger og meg selv som er superstressa, forbanna både på bikkje, unger og foreldre.

Uansett hunderase, så skal man lære barna sine at det ikke er tillatt å løpe bort til fremmende hunder. Man skal spørre om lov fra eier først!!!

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat