Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-11, 13:38   #29
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er de uskrevne reglene for "køing" i salgtrådene ?

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Ellers er jeg litt enig med Elisabet, det kan være litt uoversiktlig og merkelig i enkelte salgstråder. Er folk som skriver "abbonerer" i kø, for eksempel? Nå er jo kanskje ikke dette det viktigste med forumet, og stort sett virker det da som det går ganske smooth for seg.

Jeg er også enig i at slike tråder kan bli veldig vanskelige å forstå. Når noe ikke engang er beskrevet med tekst, blir det jo litt rart å skulle reservere det. Så jeg er enig med Smilefjes, i at man må si "jeg tar den" eller noe sånt utvetydig for å regnes som en kjøper eller køståer ("jeg tar den hvis ikke X vil ha den likevel").

Jeg vet det er en spørreundersøkelse om markedsplassen her, men jeg har ikke svart i den for jeg visste ikke hva det var meningen at jeg skulle bedømme. "Fornøyd" var et litt for vidt begrep i denne sammenheng. Fornøyd med tingene jeg har kjøpt/solgt? Fornøyd med salgsprosessen? Fornøyd med summen?

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat