Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-11, 13:39   #30
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er de uskrevne reglene for "køing" i salgtrådene ?

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Nå skjønner jeg bedre hvorfor du er nr 4 på rankingen, 007.

Jeg synes ikke det virket som du prøvde å snike i den skjerf-tråden, Liljekonvall, du var bare ekstra interessert og gjorde uttrykk for det.
Det virket som om selger ikke helt skjønte de uskrevne "køreglene", dvs hun selger jo til hvem hun vil, så den saken er jo grei. Jeg hadde bare ikke gjort det sånn, derfor skrev jeg i tråden.

Ellers er jeg litt enig med Elisabet, det kan være litt uoversiktlig og merkelig i enkelte salgstråder. Er folk som skriver "abbonerer" i kø, for eksempel? Nå er jo kanskje ikke dette det viktigste med forumet, og stort sett virker det da som det går ganske smooth for seg.

Takk, du har skjønt spørsmålet mitt. Og ja, jeg skjønner heller ikke hvor 007 får det fra at jeg snek i denne tråden, jeg viste interesse og skrev ganske så tydelig at jeg stilte meg pent i kø etter de foran meg.

Og ja, kanskje denne tråden var dråpen, for jeg har stusset lenge over hvordan noen tror man er i kø fordi man spør om en størrelse eller lignende. Men siden jeg var usikker på hva som er mest riktig, lagde jeg en tråd, sånn at vi kanskje kunne bli litt enige om framgangsmåten og ha det noenlunde likt i salgstrådene framover.

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat