Vis enkelt innlegg
Gammel 01-03-07, 09:50   #52
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ungdom og alkohol? Hva hadde du gjort?

Opprinnelig lagt inn av Anuk, her.

Men at foreldre skal hjelpe/lære barna til å ruse seg, ved å kjøpe rusmidler mener jeg er helt forkastelig. Ville du tenkt det samme med røyk? (14 åringen kommer hjem og sier at lørdag skal de treffes hjemme hos en venn og alle har bestemt seg for å røyke. Kjøper du da en pakke sigaretter og sender med?)

.

I mitt hovud vert dette ei heilt anna problemstilling. Eg kjem aldri til å akseptere at ungane mine vel å drepe seg ved å røyke, uansett om dei er 12, 18 eller 40 år. Eg har ikkje noko ønske om at mine barn skal bli avholds. For meg er eit glas vin, eller to eller tre ei av livets gleder - på lik linje med kaker, dessert eller godteri. Altså ikkje noko ein får i seg kvar dag, men noko ein koser seg med når ein finn det for godt.

Dessutan er det ikkje 14-åringar eg har hatt i bakhovudet i høve argumentasjonen heller. 14-åringar skal ikkje drikke alkohol. Dei er barn. Når det gjeld 16- 17- åringar er det ei anna sak, for dei er i ferd med å finne ein vaksen identitet.


Sist redigert av Alfa : 01-03-07 kl 09:59.
Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat