Tråd: Selge møbler
Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-11, 16:45   #2
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Selge møbler

Opprinnelig lagt inn av Superior, her.

Aner ikke Bare det enkle at jeg har kjøpt noe billig selv, også skal kreve mer enn jeg har gitt for det tror jeg.

Det er jo de en møbelsnekker gjør, samt en drøss av andre håndverkere. For ikke snakke om folk og bedrifter som lever av å importere ting billig fra utlande og selge det dyrere i Norge.

Selvsagt er det ikke galt i å selge en ting for mer penger enn du selv ha betalt for det når du har forbedret tingen. Jeg hadde ikke reagert om du hadde solgt tingene dyrere uten å forbedre dem først heller. Det viktige er jo hva andre vil betale for varen, ikke hva det kostet å anskaffe den i første omgang.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat