Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-11, 21:47   #9
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lasagne. Hva gjør jeg feil?

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Begynner med tomatsaus, pastaplater, tomatsaus + bechamel, pastaplater, tomatsays + bechamel, pastaplater... osv... og avslutter med pastaplater + bechamel. Masse ost på toppen.

Jøss. Men med alle disse lagene burde den jo stå av seg selv?

Man må lage utrolig mye saus for å få nok mellom alle lagene? Kanskje jeg bruker for stor form, for jeg pleier å gjøre sånn:

Kjøttsaus, plater, bechamel, plater, kjøttsaus, og.... der var det jammen tomt for plater, ja. :roll:

Greit at man kan lage mye saus, men når man skal ha til fire stk til hverdags, så bruker man liksom ikke to kg kjøttdeig heller. Og man må jo ha nok kjøttdeig og kanskje grønnsaker, ellers blir jo sausen temmelig rennende?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat