Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-11, 10:43   #12
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Katter - ute eller inne?

Du er nå så alldeles ikke noen dyremishandler. Du tilbyr katten din å være inne, og du tilbyr han mat og kos. Vil han ikke ha det så må han nesten få bestemme det selv, han er tross alt en katt.
Det at naboen din ikke skjønner at katter er forskjellige, og at katten kommer dit fordi den liker katten hans, og han gir den mat ov, ja det må han ta på sin egen kappe. Jeg ville gikk klar beskjed jeg tror jeg. Han har ingenting med å dulle med katten din så han ikke vil være hjemme heller.

Katten vår som jeg har skrevet om tidligere i tråden har vært likedan i vinter som før. Men en kveld her ville han ut til tross for 17 minus. Så jeg tnekte at jeg skulle dusje og slippe han inn før jeg la meg, siden han stort sett bare går rundt huset. Men da jeg skulle slippe han inn var det ingen katt der. Ikke kunne jeg gå ut siden jeg var alene med lillesnupp, så det måtte nesten bare briste og bære da. Ikke har vi garasje enda heller.

Da han ikke var på trappa da jeg sto opp ante jeg uråd, men etter et par timer kom en glad og fornøyd pusemann og ville inn. Han har nok et hemmelig sted han legger seg når han er ute tenker jeg. Jeg føler meg ikke som noen kattemishandler fordet, men jeg blir jo litt bekymret når han er ute i så kaldt vær..