Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-11, 14:21   #80
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Northug-fan - er jeg helt alene?

Jeg synes lite om folk jeg ikke kjenner, og det bildet som kommer frem i media er vel ofte svært lite nyansert. Hadde noen satt et kamera i ansiktet på meg i det jeg hadde tapt i noe jeg har brukt all min energi, fysisk og mental, på i flere år, så vet jeg ikke hvor god jeg hadde vært på å smile og si at "slik er livet".

Jeg tror det er lett å sitte hjemme og dømme og synes noe om hvordan man skal og bør oppføre seg.

Det jeg ser og vet er at Northug er drivende dyktig på det han gjør. Han fremstår ikke bra på tv, så og si aldri faktisk, jeg synes ikke han er morsom, sjarmis eller voksen. På tv. Hvem han er privat aner jeg ikke noe om. Norge var ikke alltid like begeistret for Dæhlie heller. Han ble liksom litt kvalmt god i det han gjorde, og det skal man jo ikke i Norge.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat