Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-11, 18:36   #9
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: Tid for middagsgjester

Vi har bare vennemiddager med barn foreløpig, og de starter gjerne i 16-tiden eller før, vi spiser og ungene leker og de drar hjem i 19-tiden.

Etterhvert ser jeg helt klart for meg at det er aktuelt med voksenmiddager på kveldstid, men det er ikke noe vi har satset på i vennegjengen særlig utstrakt foreløpig, blant annet fordi barna er såpass små at den der "du må legge deg pent til å sove på rommet ditt" fort kan skjære seg helt. Jeg synes det er lettere å stikke til litt eldre barn et blad og litt godteri slik at de bare synes det er stas med besøk, og klarer seg selv til de sovner. I tillegg synes ungene i vennegjengen det er stas å se hverandre, og vi sparer alle barnevakten til andre anledninger. Å ha med unger og la dem legge seg der vi er, gav vi nærmest opp med mange barn samtidig den nyttårsaftenen vi la barn i 5 timer.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat