Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-11, 19:39   #16
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Spinnoff: Tid for middagsgjester

Vi har gumora og hennes unge på 7 mnd over på middag 1-2 ganger i uka alt etter som.
Hun er her som oftest hver fredag.Og da spiser vi etter at mann er hjemme. Alle sammen.
For hun må hjem å legge lille mann i 19-20 tiden.
Men ligger hun over her lørdag til søndag. Så bruker ungene ofte å få eks hjemmelaget hamburger til middag rundt barnetv så spiser vi ofte noe mine unger ikke liker.Eks biff,sterk mat,taco osv. Etter at lillemann er lagt.
Da har unge kost seg hele ettermiddagen ilag med gudmoren og lillemann og se der ofte på tv eller film når vi spiser og bryr seg ikke om at vi spiser noe da. Vi spør de ofte om de vil smake men nei. De vil ike ha sånn voksen mat
Av og til er de tilogmed lagt når vi spiser,men sover gjør de neppe med at de må ligge på samme rom og ikke er vant med det ,så de holder hverandre våkne
Da får vi voksne spist litt i fred uten for mye mas og gud det er godt

Skal vi(jeg) drikke alkohol til maten så er ofte ungene borte, de ligger over hos min mamma og pappa eller svigermor.
Ja jeg er sær og liker ikke å drikke med ungene i hus, eller med ungene atmed middags bordet men så drikker jeg ikke så ofte,og jeg blir ofte dårlig av eks et glass rødvin.
Men vet hvorfor nå.
Men ofte når vi har vin/øl til maten så blir det litt mere utover kvelden og singstar og det funker ikke med ungene i hus. Det har vi prøvd. ædru, og alle 3 våkent
Og det er ikke så ofte så synnes det er greit å ha ungene ut av hus og kan kose seg i fred og ro.
Man trenger det av og til.

Mann tar av og til en øl til maten på lørdagene,ikke fredagen når vi spiser alle ilag med at det er midt på ettermiddagen.

Vi har bare 1vennepar med unger plus da gudmora til ungene som har en gutt.
Så er ikke så ofte vi har par med unger på middag uten lillegutt og mammaen.

Sist redigert av Honda : 27-02-11 kl 19:53.
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat