Sv: Hoteller i London
Opprinnelig lagt inn av Silje sol, her.
Vi hadde rom i 7 etasje på st.Giles, og jeg hadde lest mange kundeerfaringer om kø i heisen osv. Vi opplevde aldri å stå lenge å vente på heisen. Rommet vår hadde helt grei størrelse, det var rent og pent.
Jeg så på noen av de som hadde kommentert at de hadde sendt en mail til hotellet med bekymringer over andres erfaringer, og bedt om ett rom med bra størrelse og rent bad. Det ble innfridd uten ekstra kostnad.
Ja, det går kanskje an å ringe og forhøre seg litt. Når man reiser med barn bør man jo uansett forsikre seg og være litt ekstra påpasselig.
Jeg må jo også belage meg på å tilbringe litt tid på rommet ettersom jeg ikke kan drasse frøkna med meg i London på kveldstid. Så jeg tenker tidlig kveld og tidlig opp om morgenen. Sånn typisk A-menneske-stil som vi ellers ikke er særlig god på. 
Jeg driver og søker litt på ulike hoteller og det er så mye rart, som tre stjerners hoteller med rom uten eget bad og do. Hvordan er det mulig? Man kan virkelig ikke sette sin lit til stjernerne altså og når man leser anbefalingene spriker det stortsett alle veier. Så man kan ikke stole på dem heller.