Vis enkelt innlegg
Gammel 01-03-11, 19:09   #1
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi som fascineres av bildene på Finn.no (FP-versjon)

Opprinnelig lagt inn av Karina, her.

Det er advokat som står som selger så jeg tenker tvangssalg, skilsmissesalg eller dødsbo. At det er en grunn for at huset ikke er ordnet for bildetaking.

Det har garantert sine årsakar, men eg synes det er lumpent å ikkje ta seg 20 minuttar å rydde unna snusboksar og anna rot. Det tar ikkje meir enn 5 sekund å skyve rotet unna for bildetaking heller.

Me kom på visning i eit hus der middagsrestane sto på bordet og reseptbelagt medisin låg framme på badet. Der var det leigetakarar. Men eg tykte det var lavmål av meglar å ikkje gjere noko med dette. Ho kunne bedt om 20 minuttars utsettelse. Ho kunne stua oppvasken inn i kjøkkenskapet. Trødd medisin og anna rot ned i første og beste skuff. Mannen spøkte med at "neimen, så trivelig. I byane lagar dei bollar eller vafler for å få den rette stemningen for visningar. Og du har jammen ordna med middagslukt. Det blir ikkje meir heimekoselig enn det. "