Vis enkelt innlegg
Gammel 04-03-11, 21:04   #2
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tino Seghal på kunstnernes hus - noen som har vært?

Hvor gamle er barna? Jeg har vært på Seghal utstilling to ganger i Tyskland for en del år tilbake, og det er ikke noe jeg ville hatt med barn på under ungdomsskolealder på. Jeg syntes utstillingen var helt fantastisk, men vet ikke om mindre barn ville oppleve det på samme måten. Mine barn ville nok ikke forstått hva som ble forventet av dem, og blitt forvirret at de var en del av kunsten, og det ville nok blitt en rar opplevelse- tror jeg. Rent praktisk foregikk jo også kommunikasjonen mellom interpretene og besøkende på engelsk, det kan jo skape ekstra forvirring hos barn i tillegg.

Men absolutt noe man burde se hvis man liker "moderne kunst", som folk så fint kaller det, det er en helt spesiell opplevelse, jeg skulle ønske jeg hadde tid til å dra i morgen.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat