Vis enkelt innlegg
Gammel 02-03-07, 09:11   #9
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil ikke ha Jamies skolemat (A-magasinet)

Jeg syns egentlig ikke det er så rart at barna ikke liker maten når man tenker på det kostholdet gjennomsnittfamilier i England har. De spiser jo tradisjonelt usunn mat. At barn syns chips, burger, kjeks og sjokolade er bedre enn grønnsaker og fisk er jo ikke så veldig merkelig. Da jeg var i skolealder ville jeg glatt valgt loff med sjokade fremfor grovbrød med leverpostei.

Det som er hårreisende merkelig er foreldrenes reaksjon. Hvordan kan man være så blind for hva som er bra for kroppen? Det har jeg vanskelig for å forstå.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat