Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-11, 18:04   #1
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tips til små barnerom

Ref en annen tråd her inne om sengevalg, vi er på flyttefot og de nye barnerommene er små (ca 6 kvadrat). Det er nok annen plass til å leke på, men vi må finne noen løsninger for barnerom som gjør at det kan lekes litt der også. Det er særlig storebrors rom jeg tenker på. Han vil veldig gjerne ha skrivebord, og jeg ser jo at han kanskje ikke har bruk for det, men jeg har lyst til at han skal få det likevel når han nå engang skal bli skolegutt - kanskje kombinert med noen oppbevaring?

Lillesøster trenger foreløpig ikke så mye, men også der trengs noe til oppbevaring og litt lek.

Tips til møblering, møbler og lure løsninger på små barnerom? Gjerne med bilder!

apan er ikke aktiv   Svar med sitat