Sv: Er det bare meg eller ... Hund og barn
Opprinnelig lagt inn av Mindy Macready, her.
Jeg har offentlig godkjenning på at jeg egner meg som mor. 
Gratulerer, Det er nok ikke mange som kan skryte av det.
Ser så avgjort at flere skulle hatt det. 
Olympya, ja er så enig, Det er kjempe plagsomt å møte på løse hunder, spesielt når en selv har med seg hund. Men disse som lar hunden løpe lange veier i foran eier burde fått en reaksjon. Selv om det er utenom bodtvang tiden, så skal hunden til en vær tid selv om den er løs være under kontroll, og er den utenfor eiers synsvidde, så er den definnetivt ikke under kontroll. Og den må ikke være til sjenanse for sine omgivelser, Og går den bort til andre så er den en sjenanse.
Jeg synes det er en mangel på sund fornuft og medføelse med andre å bare la hunden gå slik, i tillegg til at det ikke er lovelig.
Marlama kjempe trist at du er så plaget av katter. Jeg kan ikke så mye om katter, så vet ikke hva som kan gjøres, eller hva katteier kan gjøre. Men bor man i tett bygd strøk så ville jeg om jeg hadde hatt katt, vært redd for at den ville blitt påkjørt, så hadde vel kanskje ikke slippet den ut alene. Men har aldri hatt katt, så vet veldig lite om den biten. Vet bare at katter aldri har vågd seg nær hagen vår, Vel to ganger har de vært her, men de kommer seg ut fortere enn svint. 
Men mener å ha hørt noe om at man kan spraie på noe som får katter til å sky stedet. Kanskje snakke med katteiger og høre om han/hun vil kjøpe noe sånt til deg, ettersom du har vansker med vedkommendes katt, så er burde kostnadene med den tilfalle den personen. (Synes jeg da.)
|