Vis enkelt innlegg
Gammel 09-03-11, 16:34   #99
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor opprørsk er du? Hvilke regler bryter du med overlegg?

Skavise...

Jeg bryter nok fartsgrensen med viten og vilje en del ganger. Jeg går på handikap-doen om den er ledig, men siden jeg er litt domessig handikappet så hadde jeg tatt krangelen om noen hadde påpekt det. Ja, og så kan jeg fint finne på å smugspise noe ungene ikke får lov til (men det er pinlig å bli fersket. ). Og sist, men ikke minst. Hver eneste torsdag sitter jeg og drikker vann og spiser i en forelesningssal som er merket med forbud mot mat og drikke. Tre timer uten vann i aircondition-luft? No way!