Vis enkelt innlegg
Gammel 11-03-11, 08:59   #2
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ønsker hjelp fra noen som kan noe om lavkarbo

Jeg har ikke hatt bihulebetennelse så langt i vinter, hvilket er ufattelig. Normalt kommer jeg ikke gjennom en vinter uten antihistaminer daglig og antibiotika når det røyner på.

Jeg har levd ketogent (streng lavkarbo) siden slutten av september og har kuttet ut antihistaminer og har ikke brukt antibiotika.

Om det er lavkarboen eller tilfeldig? Jeg tipper lavkarbo. Jeg har slitt med hovne slimhinner i mange, mange år.

I tillegg er (muse)armen min bedre, men jeg trener jo mer aktivt nå enn før. Nakken har fått fred i vinter og generelt sett har jeg det mye bedre.

Jeg har veldig kraftig gresspollenallergi, og ett kryssallergen med dette er hvetemel, hvilket jeg har kuttet ut, så det er mulig en sammenheng der.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat