Vis enkelt innlegg
Gammel 13-03-11, 22:26   #11
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som har sett denne OM kåpen.....

Opprinnelig lagt inn av Mamari, her.

Veldig enig i det - er jo bare å google ...

Jupp, derfor jeg i fjor engang ikke skrev åpenlyst i tråden fra hvor jeg hadde bestilt en vinterdress fra Sverige. Sånn i tilfelle jeg skulle være så heldig å slippe moms. Og det fikk jeg visst masse pes for og røde prikker... og det til tross for at jeg skrev at jeg kunne opplyse butikk pr pm til den som var interessert.
Jeg "lærne" nemlig i min tid på NM at det var dumt å skrive navnet på butikker som sendte "gaver", fordi tollvesenet kunne finne det ut både ved googling og sniking på forumet.

Men når det gjelder denne tråden, så ønsket jeg forsåvidt å vite om den nevnte butikken trakk i fra moms, slik at jeg slapp å betale både dansk og norsk moms. Men jeg har forsåvidt funnet ut at det nok blir dyrere å bestille fra Danmark pga frakt + tollgebyr. Så det blir norsk nettbutikk.

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat