Vis enkelt innlegg
Gammel 13-03-11, 22:49   #4
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan sorterer dere klær?

Jeg har en skuff til sokker, en til undertøy og en til strømpebukser. I skapet har jeg stort sett fargekoordinert klærne, dvs sorte overdeler sammen, hvite i en, kulørte i en annen hylle osv. Trådkurver. Kjoler og annet pent henger, tykkere gensere i egen hylle. 3 kurver til diverseting som sjal, hansker ol. Om våren legger jeg bort vintertøy i plastdunker på loftet - og det samme med sommertøy om høsten.

3-åringen har en kommode med henholdsvis bukser, overdeler, kjoler/skjørt, ulltøy, sokker/votter ol i egne skuffer. Undertøy har hun på badet.

Når det blir fullt, må noe ut, har alltid en plasteske med lokk stående som for små klær legges oppi. Sånn er det i prinsippet, men det kreves at jeg rydder skikkelig med jevne mellomrom. Vi har et eget rom til klærne våre, dvs vi har ikke klærne på soverommene; ikke minsta, heller.

Rydding er cluet og å legge bort det man ikke bruker minst 2 ganger i året.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat