Sv: Hvordan sorterer dere klær?
Her er klærne godt spredd i hele huset. Totalt kaos men full orden. 
Vi pusset opp soverommet i fjor og jeg valgte bort garderobeskap for å se om jeg greide meg uten. (større plass på soverommet)
Mine og mannens klær er fordelt så her.
Sokker, truser og mine bh'er i en smal malmkommode på badet.
I en bod utenfor vaskerommet har vi expedithyller til bukser, gensere, joggedresser og t-skjorter.
I en annen bitteliten bod i kjelleren har jeg hengestang til pentøy og alt som henges samt ei smal hylle hvor vi har ullundertøy om vinteren og shortser om sommeren.
Bodene og badet er ved siden av hverandre så det er ikke store avstander her.
Ullgensere til turbruk har vi i en liten bod på innsiden av yttergangen, hvor vi også oppbevarer skotøy og yttertøy.
I yttergangen har vi en malmkommode hvor vi voksne har luer, votter og skjerf i hver vår skuff, og ungene også har skuffer med luer, votter, skjerf og ull og fleecemellomlag.
Ungene har garderobeskap fra Ikea, pax tror jeg de heter.
Hengestang med fire kurver under på enen siden og hyller på andre siden.
Her er det plass til masse tøy.
De har også komoder fra malm hvor det ligger sokker, truser, ullundertøy, strømpiser og trøyer og pysjer.
Jeg pakker bort alt av shortser, sommersko, sommerjakker om vinteren og ullundertøy, vintersko og dresser/jakker om sommeren.
Dette legger jeg i plastkasser med lokk på loftet. Vi har ikke plass til å ha alt fremme hele året.
Ellers bretter jeg alt tøy når jeg tar det ned fra stativer og ut av tørketrommel og legger det på plass med en gang. Det ligger aldri ferdig vasket tøy noe annet sted enn der det hører hjemme.
Vi er for tiden to voksne og to barn i hus og greier oss fint takket være alle bodene, sirlig orden og stableplass på loftet.