Vis enkelt innlegg
Gammel 14-03-11, 18:32   #1
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjelp til å finne en god lesestol

Vi trenger (nærmest desperat) en god stol til å lese og slappe av i i et hjørne av stua. Jeg synes ikke sofa- og tv-området fungerer skikkelig til lesing og avslapping, og vi har et hjørne i stua hvor det foreløpig står en helt ok Ikea-stol, en bokhylle og en mediebenk. Problemet er at stolen ikke er noe god å sitte i, og det er ingen fotskammel. Men selve hjørnet er perfekt for lesing. Det er godt lys fra et stort vindu også.

Jeg har tre kriterier:
1. God både å lese i og å hvile seg i.
2. Så billig som mulig, prisen er nemlig helt avgjørende for om vi skaffer oss en sånn stol eller ikke akkurat nå.
3. Den må være ok å se på. Det er grenser for hva jeg drar inn i huset for komfortens skyld.

Egget og lignende kule sittemøbler utgår altså med høye kneløft. Ikke er de spesielt gode å sitte i, og dyre er de. Men akk, så lekre...

Forslag?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat