Vis enkelt innlegg
Gammel 17-03-11, 19:23   #151
Effie
wizzzard
 
Effie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 958
Blogginnlegg: 1
Effie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populær
Standard

Sv: Er det bare meg eller ... Hund og barn

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Og etter en trilletur (med hund og vogn) i dag kan jeg bekrefte at også hundeeiere kan bli meget irritert over andre hundeeieres tro på at snøen får det de skulle plukket opp til å forsvinne.

Og nei, selv om jeg har en rull poser i vogna, en i lomma og antakelig også en under vogna og en pose eller tre i ei annen lomme, så føler jeg ikke for å plukke opp noe andre folk har latt ligge siden før snøen kom... Det er nemlig ekkelt, også for oss som har måttet venne oss til å plukke opp fersk hundebæsj.

Eg har plukka andres hundebæsj i haugevis. Når eg likavel står bøyd med posen liksom... Det som forundrer meg mest er dei som faktisk plukker opp møkka og har den i pose, som dei så kaster opp i eit tre () eller legger fra seg i grøfta. Nekter å tru at alle dei posane er bioposer.

Det irriterer meg at det er dei som ikkje plukker møkk, og som lar bikkjene gå fritt uten kontroll, som er mest synlige. Alle ser jo bæsjen som ligger igjen, men ikkje den som er plukka opp. Og teite eigarar med lause hundar gjer jo unektelig eit dårlig og sterkt inntrykk på ungar som er/blir redde.

Og så irriterer skikkelig gamle damer i pels meg veldig, dei kjefter alltid på meg pga andre hundeeigarar når eg står og plukker bæsj. Kva vil dei med meg liksom?

__________________
Det är ni som är dom konstiga, det är jag som är normal.
Effie er aktiv nå   Svar med sitat