Tråd: Viasat PVR
Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-11, 11:31   #15
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Viasat PVR

Tror det er tull med alle PVR unntatt Get sin Ååå hvor jeg savner den boksen!

Nå har vi Nexttv fra Nextgentel, men det tar jo av båndbredden vår. Jeg vil ha mer båndbredde da jeg har en veldig god avtale hos de, og betaler samme pris uansett abonnement. Og ikke linjeleie. Så nå blir det noe annet. Foreldrene mine har Viasat og det ser jo utrolig rotete ut på oversikten og med den fjernkontrollen. NGT sin er veldig grei sånn.

Hva var problemet med CD da.. Jo, de ga oss 12 mnd binding på et parabolabbonnement i 2003, selv om vi hadde egen parabol. Den var er svære strev å henge opp, da vi bodde i grunnetasjen i et gammelt hus på Nordnes i Bergen. Mannen måtte klatre gjennom takvinduet til noen hybeljenter på loftet for å sette den opp. Needless to say, vi tok den ikke med da vi flyttet. Husker det var den uken det var 30 grader.
Da vi kom til ny adresse kontaktet vi CD for å enten si opp eller å få den parabolen vi inngikk bindingstid for i utgangspunktet. Nei den kunne vi ikke få. Og vi hadde binding til juli. Greit. Jeg sa, "da sier vi opp fra juli". Greit sa de. Men så sendte de meg en halvtårsavgift på 750 kr, for jeg hadde vært kunde utover 30 juni, og da måtte jeg betale avgiften for neste halvår. Husker jeg var veldig sinna. Var nyutdannet og nyetablert osv og hadde ikke mye penger!

Men er det på tide å la grudget gå? Skal jeg altså bli kunde igjen?

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat