Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-11, 16:44   #31
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Størrelse på sykkel

Opprinnelig lagt inn av Gri, her.

Erfaring her tilseier at det er enklare å lære seg å sykle på liten sykkel. Har alltid lært at ein skal vekse ut av syklar, ikkje inn i dei. Her lærte eldste seg å sykle på 12" da ho var 3,5, fekk 16" til 5 årsdagen. Midterste lærte seg å sykle 12" da ho var 4,5 og gjekk over til 16" etter eit 1-2 mnd. da ho var trygg på syklinga.

Jeg og en venninne har omvend erfaring. Ungene bare vinglet på 12" etter en stund for at de ble for store og klarte først å sykkle helt rett da de fikk 16". min var 4 da han fikk 16" og hennes jente var ikke 4 en gang.. Men begge er lange unger..

Jeg synnes det er så vanskelig med sykler

I fjor fikk turbo ny sykkel,kjøpte selv. Og i år er den egentlig for liten.