Vis enkelt innlegg
Gammel 19-03-11, 20:42   #7
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gardiner til 2.40 m høyt vindu

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Personlig liker jeg best gardiner som slutter omtrent der golvlista begynner, altså lange. De eneste stedene vi har korte gardiner er på kjøkkenet og barnerommet. I forrige hus hadde vi riktignok doble gardiner i stuevinduene, som var lave og så vidt hadde plass til en smal panelovn under, og da gikk den tynne innergardinen i flukt med vinduskarmen på grunn av panelovnen under. Det er vel mest en smakssak, tenker jeg. Men mulig så høye vinduer kan bli vel dominerende med "mye" gardin rundt? Det kommer jo an på resten av omgivelsene ... (Jeg hadde antakelig valgt lange uansett. )

Høres ut som en med peiling. Kunne du ha synset litt om stuevinduene mine ved å se på salgsprospekt?