Sv: Har du gjort noen interiørtabber?
Liten tabbe: vi glemte å sette en dekkside inntil veggen først før vi monterte benkskapet i kjøkkenet. Kjøkkenskapet fungerer helt fint, men det ble litt ekstra dekkside på andre langsiden av den kjøkkenbenken.
Også malte vi et rom med strietapet. Strietapet suuuger maling, masse maling, og så må man være litt nøye med å rulle hele lengder til slutt. Hvis ikke får resultatet et litt ujenvt resultat, særlig i sollys. Her unnskylder jeg meg med at jeg ikke var med på malingen pga liten baby, for jeg ville vært mer nøye, -så det så.
Stor tabbe: brukte maskeringstape i taket da vi skulle male taklistene. Uheldigvis så kom dekktapen veldig lett av igjen, med rester av takmalingen. Vi prøvde å redde det med sparkel og maling, men det ble ikke helt bra. Heldigvis solgte vi leiligheten ikke lenge etter til noen som allikevel ville flytte på noen vegger og pusse opp rommet.
Etter det har vi vært veldig forsiktig med bruk av maskeringstape, og vi har alltid prøvd på et lite område først. Jada, vi lærer.
Sist redigert av Vind : 20-03-11 kl 07:55.
|