Vis enkelt innlegg
Gammel 20-03-11, 10:43   #7
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du gjort noen interiørtabber?

Vel, vi helsparklet nesten strietapet på vaskerommet, og hadde så dårlig arbeidslys at vi ikke ble påminnet om at det bør pusses jevnt før man maler.
12 år senere er det fremdeles like grusomt, og det midlertidige skapet under vasken blir bare stående fordi vi hater hele rommet og venter på at en fe skal komme og fikse det mens vi sover.
Ja, og da vi la ny parkett i stua hadde vi allerede pusset opp i 2 år, og kranglet så lenge at jeg fant ut at jeg ikke orka en ny runde, så da han la lengdene på parketten sånn at skjøtene ligger i et jevnt skråmønster med ca 15 cm forskyvning langs hele bredden tenkte jeg at han pokker ta fikk lære av sine egne feil.
Det jeg ikke tenkte på var at jeg tross alt også skal bo her, og stirre på de forbaska skjøtene mange ganger om dagen.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat