Vis enkelt innlegg
Gammel 03-03-07, 17:26   #38
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nå som vi nærmer oss et nytt tiår...

Jeg var i 20-årene på nittitallet, og husker mye trang økonomi, fest og halloi.

92-94: Flyttet inn i leid leilighet med
- Bonderød stue
- Okergul gang
- Blått kjøkken

1995: Kjøpte min første leilighet i Oslo, og pusset opp med hvite vegger overalt, og nedslipte furugulv. Furu ellers var definitivt UTE da. Misunte en venn dypt og inderlig hans buede glassbord fra Tannum (en modell de fortsatt selger mye av, tror jeg).

1998: Kjøpte min andre leilighet, og satta straks i gang med å male over det røde og okergule med lys antikk, lys antikk, lys antikk. Eller, det tok tid før den fargen faktisk kom i salg, så jeg eksperimenterte en stund for å finne de perfekte lyse tonene - det fantest nesten ingenting av det på fargekartene...

Mote: Mye av min stil "satte seg" på slutten av 90-tallet: Lange, smale linjer. Svart, grått, beige, hvitt. Donna Karans 98-kolleksjon, var det det?

Så 90-tallet hadde absolutt to destinkt forskjellige stilarter: Det bondeinspirerte som kontrast til alt det rosa som herjet 90-tallet, og så det minimalistiske som reaksjon på det igjen.