Vis enkelt innlegg
Gammel 03-03-07, 22:05   #1
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Kul

Feriehus i Danmark?

Noen med erfaringer?

Nå er det sånn at har lyst på Morris Minor treff i Danmark.. Han driver med veteranbiler som hobby
Så da tenkte jeg kanskje at vi kunne kombinere ferieturen med det, og leie oss et feriehus i Danmark.

Treffet til mannen er på kysten av Vestsjælland.. men jeg har lyst finne noe på "østsiden" - ikke så alt for langt unna København. Så kan han bare dra på treffet, er jo ikke store avstander det er snakk om.

Er jo litt langt å kjøre, så det blir nok 2 etapper. Kanskje ned til Oslo først, før vi tar båt ?

Treffet er 13.-15.juli. Så det blir rundt der en gang..

Her er sydsjælland med øyer. Om jeg ikke tar HELT feil ligger København i området nordøst (den lille "tappen" over der den svarte streken begynner).
De husene jeg har sett på nå ligger i "Faxe", som ligger litt lenger sør. Ca 80km fra Køben.

Har sett på noen feriehus her : http://www.feriepartner.no/composite-92.htm

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat