Vis enkelt innlegg
Gammel 25-03-11, 09:38   #25
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Får ikke være Facebook-venner med foreldre"

På barneskolen jeg jobbet på fikk vi beskjed om å ikke ha elever på facebook. Det er jeg enig i. Egentlig syns jeg det er greit at man ikke skal ha foreldre, men med forbehold om at man ikke er venner privat. Jeg syns det er lettere å avvise elever og foreldre når det er tydelig fra arbeidsgiver at det ikke er greit. Da kan jeg skylde på det. Syns ikke at mennesker jeg skal være profesjonell overfor skal ha innsyn i mitt privatliv, for det syns jeg det er på facebook. Jeg velger selvsagt selv hva jeg legger ut der, men jeg vil ikke måtte tenke på at jeg også har rollen som lærer der også. Selvom en ALLTID må tenke på hva en skriver på facebook. Det er et halvoffentlig rom iallefall.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat