Vis enkelt innlegg
Gammel 25-03-11, 12:16   #14
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Fortell meg om sukrin

Turbo tåler ikke sukker og fruktose. Og har prøvd sukrin. I "små" mengder tåler han det,eks i mat (eks kaker og sånt) men på mat synnes han snø (splenda) er bedre,og på mat reagerer han mere på det en splenda.
Er bedre smak på splenda og ikke blir han dårlig av det med at det er kusting.
Jadajada vet om kunstig søtning men når man ikke har nå ann mulighet så..

Sukrin sin melis er bare tull. Går ikke ant å lage glasur av det sånn som av vanlig melis. Blir suppete. Må jo ha 3 poser til en sjokoladekake.Ja jeg har prøvd
Dyrt er det og.
Så vi bruker bare smeltet sjokolade uten sukker på ting..Men det var jo litt uten om tema

fruktose er like ille som vannlig sukker når det gjeller alle sammen.Sa enæringfysjologen til meg