Vis enkelt innlegg
Gammel 27-03-11, 00:43   #8
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har man ikke et ansvar?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg syntes det at gutten er midreåring er det som gjør saken stygg. Med mindre man VET at offeret snakker sant, så er det sikkert ikke så lett å ta tak som leder, og det er forsåvidt opp til den enkelte å gjøre det når man er voksen. Men et barn er et barn. De burde kontaktet foreldrene hans i det minste.

Jeg sitter med tanker om at det er _veldig_ vanskelig. Helt avhengig av hva man får høre selvfølgelig. Jeg mener...det er mange 15 åringer som med full viten og vilje har sex, og da gjerne med noen som er eldre. Og skal man da gripe inn for en hver pris?

Nå er jo denne saken utenfor enhver tvil, i og med at denne gutten sier at det var et overgrep. Men sa han det da dette kom opp første gangen?

Jeg var selv under 16 da jeg hadde sex med en mann som var 10 år eldre enn meg. Dette var noe jeg gjorde med full viten og vilje. Det var vel jeg som presset det frem. Og joda; han burde jo løpt langt vekk i stedet for å ta meg til sengs, siden han pr lover og regler gjorde noe ulovlig. Men det gjorde han ikke, og jeg kan den dag i dag si med hånden på hjertet at jeg mest trolig hadde kverket den som hadde gått til en evt anmeldelse av den saken. Jeg var klar jeg. Klokkeklar, for han.

Ikke at dette kan sammenlignes altså, men det er vanskelig å skulle bedømme om hvorvidt det er grunn til å gå videre med det, for det kan bli helt feil det også.

For ordens skyld: ledelsen i FRP burde så absolutt gått videre med dette allerede da de fikk høre om dette første gangen, om det lå i kortene da at denne 15 åringen så på det som et overgrep. Absolutt.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat